niedziela, 21 stycznia 2018

Aktualności

Odyseja Filmowa ostatnio znów zamarła, ale nie znaczy to, że nic nowego nie napisałem. Na wpisie poświęconym twórczości Takashiego Miike dodałem już odnośnik do 6. części omówienia filmografii tego płodnego reżysera, a w nim znajdują się omówienia Silver, Salaryman Kintaro, Man, Next Natural Girl i Dead or Alive.

Tymczasem na stronie Kinomisji wziąłem udział w dwóch wyliczankach: poświęconej Shinyemu Tsukamocie (gdzie piszę pokrótce o The Adventures of the Electric Rod Boy, Hiruko the Goblin oraz Tokyo Fist) oraz w retro-podsumowaniu 2017 roku, gdzie krótko wspominam Ditch Kaneto Shindou.

Do bocznego paska poświęconego artykułom dotyczącym japońskiego kina dodałem też trzy linki. Pierwszy prowadzi do omówienia wspólnych filmów Hiroshiego Teshigahary i Koubou Abe, dwa kolejne do omówienia historii yakuza eiga.

Poza tym jakiś czas temu pojawiłem się również w Panoramie kina, gdzie pisałem o Drze Mabuse i Orochi, o tutaj.

Do wpisu o kinie gatunkowym z Hongkongu i okolic przygotowałem już minirecenzję Lady Hermit, zostanie ona dodana wraz z dwiema/trzema innymi w niedalekiej przyszłości. Na chwilę obecną przygotowuję minirecenzje najbardziej interesujących (wg mnie) filmów azjatyckich z lat 2015-2017. Więcej na ten temat już niebawem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz